HomeWer ist Jesus?ForumChatNewsletterE-Mail SupportKontakt   

aschiss?!? Müed?!?

Bitte hier in Schweizerdeutsch schreiben! Dr Dialäkt isch egal, äs tuet eifach guet, mau so z´schrybe, wis eim redet!

Moderator: firebird

aschiss?!? Müed?!?

Beitragvon jaenu » Mo 31. Mär 2008, 08:37

hey zämä

I bi grad so am schaffe u bi eifach mega uf dr schnure u ha widermau chli dr aschiss... bi chli im forum am umesurfe und näbäbi no mini büez (ha nid so viu zdüe gad) am mache... aber iz mau e frag

was macheter wen dr dr aschiss heit und eifach mau nid möget... z internet kenni scho rächt viu und ja ke ahnig ...
hehe huere gstuss aber ja chöit ja chli witer stusse

sit xägnet
jaenu
Newcomer
 
Beiträge: 3
Registriert: Di 25. Mär 2008, 11:37

Re: aschiss?!? Müed?!?

Beitragvon F.R.O.G » Mo 31. Mär 2008, 08:49

Hej Jaenu

Ich känn das mit äm Aaschiss.....dä händ au Huusfraue und nid nur die, wo müend go schaffe.... :D

Hmmm tja, ich bin dänn auch vil im Inernet und vorallem im Forum aazträffä....nid immer und würkli s´Schlauschte - äs gäbti sovil Sinnvollers! Aber gäll, s´Internet isch so eifach und aaschträngigsloos....

wünsche dir gliich än guete Tag

Frog
There is none in heavens like you,,
And upon the earth, who´s your equal?
You are far above, You´re the highest of hights,
And i´m bowing down to exalt you.
Benutzeravatar
F.R.O.G
Wohnt hier
 
Beiträge: 3609
Registriert: So 12. Aug 2007, 18:58

Re: aschiss?!? Müed?!?

Beitragvon Yehudit » Mo 31. Mär 2008, 09:34

Ich vergnüege mich aube viel mit online spieli. Oder ich hocke vor em Aquarium ond luege de fischli zue. Mängisch hocki au as Klavier ond klimpere eifach öppis druf ume :-)

Was au hilft, isch bätte, dass i en Sinn öberchume für das, wani sött mache. Und denn gots meischtens weider guet witer!

Viel Spass

Yehudit
Kadosh, kadosh, kadosh! Adonai Elohim tz va ot.
Asher hayah v hoveh v yavo!
Off.4.8

Bild
Benutzeravatar
Yehudit
Senior-Moderator im Ruhestand
 
Beiträge: 5353
Registriert: So 19. Mai 2002, 13:31
Wohnort: irgendwo wo´s rüdig schön isch!

Re: aschiss?!? Müed?!?

Beitragvon tegerli » Mi 2. Apr 2008, 13:15

jo das kenni au de Aschess ha.I be au Husfrau und Mueter und mängisch do mag i eifach gar nüt me mache.De beni mängisch am Computer oder due chli fulenze,.das got aber ame ned wörkli sehr guet,wöl denn dChend chöme und met mer wette öppis mache!I gluabe das bruchts eifach zwösche dore chli en fule Tag... :)
tegerli
Newcomer
 
Beiträge: 2
Registriert: Sa 12. Jan 2008, 22:49

Re: aschiss?!? Müed?!?

Beitragvon bluna » Mi 2. Apr 2008, 17:11

wänn es grad bim schaffe isch,dänn gehe ich bete und drinke viel wasser.dänn siech das magst,besser als die andere.

Bluna
Sind wir nicht Alle ein Bischen Bluna???
Benutzeravatar
bluna
My home is my castle
 
Beiträge: 12810
Registriert: Sa 11. Jan 2003, 15:45
Wohnort: Ik wone da wo es mooi is.

Re: aschiss?!? Müed?!?

Beitragvon Saphira » Mi 2. Apr 2008, 17:27

Original von bluna
wänn es grad bim schaffe isch,dänn gehe ich bete und drinke viel wasser.dänn siech das magst,besser als die andere.

Bluna


Soso, Bluna trinkt also ab und zue au nur Wasser! 8-)
kaum zu glauben! :D :D :D
Liebe sieht den anderen brutto. Sie nimmt ihn an, wie er ist, und nicht wie er sein sollte. Ruth Heil
Liebe Grüsse von Saphira Bild
Benutzeravatar
Saphira
Wohnt hier
 
Beiträge: 4949
Registriert: So 12. Aug 2007, 14:21
Wohnort: Schweiz

Re: aschiss?!? Müed?!?

Beitragvon bluna » Do 1. Mai 2008, 19:30

Oder einfach Bluna :D

Bluna
Sind wir nicht Alle ein Bischen Bluna???
Benutzeravatar
bluna
My home is my castle
 
Beiträge: 12810
Registriert: Sa 11. Jan 2003, 15:45
Wohnort: Ik wone da wo es mooi is.

Re: aschiss?!? Müed?!?

Beitragvon Nela » Mi 4. Jun 2008, 13:02

Hmm, ich stand momentan grad churz vor mine Abschlusspriefige und ich sött jetzt grad für mini Psychologieprüefig lerne aber ich han absolut kei Lust dezue. Dorum bini jetzt chli i dem Forum am umeluege, was denn do so alles gschriebe wird.
Aber wenn ich susch amigs kei Lust zum lerne han oder so, denn gangi meistens e Rundi go jogge oder eifach schnell use an die früschi Luft. :D
Naja...aber wenn me denn dr Chopf nid bi dr Sach chan ha, denn wird alles no schwieriger! ;)

Liebi Griessli

Nela 8902
Was bleibt, sind Glaube, Hoffnung und Liebe. Von diesen dreien aber ist die Liebe das Grösste. (1. Korinther 13, 13)
Benutzeravatar
Nela
Wohnt hier
 
Beiträge: 2645
Registriert: Di 3. Jun 2008, 22:22

Re: aschiss?!? Müed?!?

Beitragvon Schlaepfi » Mo 20. Okt 2008, 18:57

In so Fäll due ich entweder schlofe (frei nach Psalm 127 ,2: Vergeblich ist es für euch, daß ihr früh aufstehet, spät aufbleibet, das Brot der Mühsal esset; also gibt er seinem Geliebten im Schlaf :mrgreen:), lueg irgend e coole Film oder due biz worshipe :D . Goht allerdings bim schaffe alles nid eso guet ;) (liesig singe liegt zwar no dinne oder :P )
Sunscht gitz nur nei eins: Kaffimaschine tour in dr Firma mache 8-)
Als Christus starb, starb er für jeden Einzelnen von uns, als ob jeder der einzige Mensch auf dieser Welt wäre.
C.S Lewis
Benutzeravatar
Schlaepfi
Member
 
Beiträge: 123
Registriert: So 19. Okt 2008, 18:45
Wohnort: Allschwil

Re: aschiss?!? Müed?!?

Beitragvon origo » Mi 12. Nov 2008, 09:56

Mängisch gondle ich au chli im Forum ume ...
Aber s'Bescht findi, wie d'Nela geschribe hät, e chli use a di frisch Luft. Da debi cha mer au bäte.
Und nachher isch mer meischtens wider klar, was i jetzt tue.

Grüessli
origo
"Lass dich nicht einfangen durch Philosophie und Weisheit von Menschen, nach den Grundsätzen der Welt, aber nicht Christus gemäss. Denn in Ihm ist die ganze Fülle der Gottheit leibhaftig und ihr habt die Fülle in Ihm, dem Herrscher." Kolosser 2,8-9
Benutzeravatar
origo
Wohnt hier
 
Beiträge: 3452
Registriert: Fr 8. Apr 2005, 13:18
Wohnort: Zürcher Oberland

Re: aschiss?!? Müed?!?

Beitragvon Nela » Mi 12. Nov 2008, 22:56

Schlaepfi hat geschrieben:Sunscht gitz nur nei eins: Kaffimaschine tour in dr Firma mache

Genau das hani hüt au gmacht! :D Nach drei Stund Sitzig muess me eifach en Kaffi ha, obwohl ich jo eigentlich keine sött drinke...upps! :mrgreen:

origo hat geschrieben: chli use a di frisch Luft.

Würdi jetzt irgendwie au no gern mache, will ich sött no e Sitzig für negst Wuche vorbereite und ich bin absolut Ideelos! :(
Stinkt mer irgendwie grad echli! :?

lg, nela
Was bleibt, sind Glaube, Hoffnung und Liebe. Von diesen dreien aber ist die Liebe das Grösste. (1. Korinther 13, 13)
Benutzeravatar
Nela
Wohnt hier
 
Beiträge: 2645
Registriert: Di 3. Jun 2008, 22:22

Re: aschiss?!? Müed?!?

Beitragvon bluna » Do 13. Nov 2008, 06:52

Wenn Do nicht magst,arebeite weiter.

Ich arbeite an einem Ort,wo ich keine Pausen machen darf,wenn ich mache,muss ich es am Chef erklären,andere Mitarbeiter,denen ist es egal wie es denen geht.



Bluna
Sind wir nicht Alle ein Bischen Bluna???
Benutzeravatar
bluna
My home is my castle
 
Beiträge: 12810
Registriert: Sa 11. Jan 2003, 15:45
Wohnort: Ik wone da wo es mooi is.

Re: aschiss?!? Müed?!?

Beitragvon bigbird » Do 13. Nov 2008, 10:48

bluna hat geschrieben:Wenn Do nicht magst,arebeite weiter.

Ich arbeite an einem Ort,wo ich keine Pausen machen darf,wenn ich mache,muss ich es am Chef erklären,andere Mitarbeiter,denen ist es egal wie es denen geht.

Bluna


Hie bitte in Schwyzerdütsch schrybe, danke, bluna!
Menschliche Weisheit führt in eine Spaltung -
göttliche Weisheit führt ans Kreuz.

J.S.
Benutzeravatar
bigbird
Administrator
 
Beiträge: 45417
Registriert: Do 7. Mär 2002, 07:25
Wohnort: Raum Bern

Re: aschiss?!? Müed?!?

Beitragvon bluna » Do 13. Nov 2008, 17:20

bigbird hat geschrieben:
bluna hat geschrieben:Wenn Do nicht magst,arebeite weiter.

Ich arbeite an einem Ort,wo ich keine Pausen machen darf,wenn ich mache,muss ich es am Chef erklären,andere Mitarbeiter,denen ist es egal wie es denen geht.

Bluna


Hie bitte in Schwyzerdütsch schrybe, danke, bluna!



Brauch ihr noch eine übersetzung?
In welcher Sprache denn? :)
Sind wir nicht Alle ein Bischen Bluna???
Benutzeravatar
bluna
My home is my castle
 
Beiträge: 12810
Registriert: Sa 11. Jan 2003, 15:45
Wohnort: Ik wone da wo es mooi is.

Re: aschiss?!? Müed?!?

Beitragvon doro » Do 13. Nov 2008, 19:25

Nei, mir bruched kei Übersetzig. Aber das isch eifach de Teil vom Forum, wo fürs Schwiizerdütsch reserviert isch.

Also schrib doch bitte Dialäkt da.

Und jetzt zrugg zum Thema. Witeri OT-Sache wirdi müesse lösche.

Also, was mached er, wänn eu mal öpis so richtig aschnägglet? Händer Strategie defür? Schiebeders vor eu ane oder macheders lieber grad? Und was macheder zum eu wider chli ufmuntere - oder ablänke?
Was hilft eu dänn amel, eui Luune wider z steigere?

lg, doro - Admin
Du wolltest als Mensch Gott sein, um zugrunde zu gehen; er hingegen wollte als Gott Mensch sein, um wiederzufinden, was verloren gegangen war.
Menschlicher Stolz hat dich in einer Weise niedergedrückt, dass nur noch göttliche Demut dich (wieder) aufrichten konnte.

(Augustinus, Predigt 188,3)
Benutzeravatar
doro
Verstorben
 
Beiträge: 18432
Registriert: Fr 28. Jun 2002, 17:47
Wohnort: Kt. Tsüri

Schweizerdeutsch bitte:

Beitragvon bluna » Fr 14. Nov 2008, 07:47

Wenn Du nöd magst,arbeitä wiiiter!

Ich arbeitä an einem Ort,wo ich kei Pausä machä darf,wenn ich machä,muss ich zum Chef gah und äs ärkläre,anderer Mittarbeiter,dänä isch isch es ägal was sie mached.

Bluna (Schiiitzerdüüütsch; Bluna)
Sind wir nicht Alle ein Bischen Bluna???
Benutzeravatar
bluna
My home is my castle
 
Beiträge: 12810
Registriert: Sa 11. Jan 2003, 15:45
Wohnort: Ik wone da wo es mooi is.

Re: aschiss?!? Müed?!?

Beitragvon schweigsam » Mo 29. Dez 2008, 23:52

Ig bi im momänt grad ir rekrutäschuäu u da gits sehr viu momänt wo eim so aquarkä dass ig dänkä nei wo bi ig hiä das chas ja nit si. Aber de dänk ig, hei jesus isch ja o da bi mir är isch über au dürbi jeder zit u das git mir neui motivation i sötigä momäntä.
schweigsam
Newcomer
 
Beiträge: 1
Registriert: So 28. Dez 2008, 19:10

Re: aschiss?!? Müed?!?

Beitragvon origo » Di 30. Dez 2008, 10:57

schweigsam hat geschrieben:Aber de dänk ig, hei jesus isch ja o da bi mir är isch über au dürbi jeder zit u das git mir neui motivation i sötigä momäntä.

Das find'i guet, das hät mir damals no gfählt.

Ich wiiche dänn villmal us und gondle z.B. im Livenet-Forum ume ....
Vilicht han i dann e bitzli besseri Stimmig. Aber d'Arbet isch dänn trotzdem nonig gmacht, ich also no ke gueti Lösig...

LG origo
"Lass dich nicht einfangen durch Philosophie und Weisheit von Menschen, nach den Grundsätzen der Welt, aber nicht Christus gemäss. Denn in Ihm ist die ganze Fülle der Gottheit leibhaftig und ihr habt die Fülle in Ihm, dem Herrscher." Kolosser 2,8-9
Benutzeravatar
origo
Wohnt hier
 
Beiträge: 3452
Registriert: Fr 8. Apr 2005, 13:18
Wohnort: Zürcher Oberland

Re: aschiss?!? Müed?!?

Beitragvon Schoham » Di 30. Dez 2008, 11:38

Jo so an tüfa Blick im Glauba uf eusa herrlichi Erlöser gid einam neui Chraft. Wünsch dar sie jeda Tag ufs neui - schwigsam. :)
Schoham
My home is my castle
 
Beiträge: 10302
Registriert: Di 12. Jul 2005, 14:47

Re: aschiss?!? Müed?!?

Beitragvon Ribecka » Mi 7. Jan 2009, 13:14

Hey

Ha o gad chli dr aschiss u bi o müed. Aber nid wöu ig nüt bessers z tüä hätt sondern wöu ig umä mau feriä bruchä (ha zwar ersch sit 3 Täg ke feriä me...) ja haut o chli gstuss...
Sött aber zwar no lerä so dofi teschts morn wo ig hinger u vor nid nachächumä. Öb itz das besser wär oder nid cha mä säch ja drüber stritä... eig wäri ja chli am stressä aber ma haut äbä nid. So das wär d beschribig vo mim hütigä aschiss ;) Was machi gäg äschiss?? Schoggi ässä :?: hehe chunnt nid guät we ig das immer würd machä...
aso bruchä besseri Tipps...
witer no schönä aschiss aunä!!
Der Herr segne dich und behüte dich; der Herr lasse sein Angesicht leuchten über dir und sei dir gnädig; der Herr hebe sein Angesicht über dich und gebe dir Frieden.
4. Mose 6,24-26
Ribecka
Lebt sich ein
 
Beiträge: 26
Registriert: Sa 11. Okt 2008, 20:40
Wohnort: Schwiiz

Re: aschiss?!? Müed?!?

Beitragvon bluna » Mi 7. Jan 2009, 16:28

U Danke!

Holländisch ,Bedankt!
Deutsch, Danke vielmals!
Inglish: Thanks!

Trinke am besten Bluna und das gibt richtig Stoff zu arbeiten :mrgreen:

Bluna in Orange und Bluna in Citrone.

blunchen
Sind wir nicht Alle ein Bischen Bluna???
Benutzeravatar
bluna
My home is my castle
 
Beiträge: 12810
Registriert: Sa 11. Jan 2003, 15:45
Wohnort: Ik wone da wo es mooi is.

Re: aschiss?!? Müed?!?

Beitragvon doro » Mi 7. Jan 2009, 16:37

Hallo Ribecka

Hehe, ich sött mich nacher au no as lerne (bzw. läse hani mir vorgno) mache. Ha zwar nöd mega de Aschiss, muen aber scho luege, dass ich mich mal dra mach. Cha dir also es bizli nafüle.

Ich wünsch dir trotz dem, dass es dir stinkt, dass du Motivation überchunsch und dass sich s lerne morn uszahlt. :))

Vilich hilft ja s Läse vo dinere Signatur (4. Mose 6,24-26) au bizli. Jedefalls wünsch ich dir das, was det staht. ;)

lg, doro
Du wolltest als Mensch Gott sein, um zugrunde zu gehen; er hingegen wollte als Gott Mensch sein, um wiederzufinden, was verloren gegangen war.
Menschlicher Stolz hat dich in einer Weise niedergedrückt, dass nur noch göttliche Demut dich (wieder) aufrichten konnte.

(Augustinus, Predigt 188,3)
Benutzeravatar
doro
Verstorben
 
Beiträge: 18432
Registriert: Fr 28. Jun 2002, 17:47
Wohnort: Kt. Tsüri

Re: aschiss?!? Müed?!?

Beitragvon bluna » Mi 7. Jan 2009, 16:42

doro hat geschrieben:Hallo Ribecka

Hehe, ich sött mich nacher au no as lerne (bzw. läse hani mir vorgno) mache. Ha zwar nöd mega de Aschiss, muen aber scho luege, dass ich mich mal dra mach. Cha dir also es bizli nafüle.

Ich wünsch dir trotz dem, dass es dir stinkt, dass du Motivation überchunsch und dass sich s lerne morn uszahlt. :))

Vilich hilft ja s Läse vo dinere Signatur (4. Mose 6,24-26) au bizli. Jedefalls wünsch ich dir das, was det staht. ;)

lg, doro


Diese?

Sind wir nicht Alle ein Bischen Bluna???
Sind wir nicht Alle ein Bischen Bluna???
Benutzeravatar
bluna
My home is my castle
 
Beiträge: 12810
Registriert: Sa 11. Jan 2003, 15:45
Wohnort: Ik wone da wo es mooi is.

Re: aschiss?!? Müed?!?

Beitragvon doro » Mi 7. Jan 2009, 16:44

Ich ha min Bitrag ad Ribecka gschribe. Ich han die Signatur gmeint. ;)

Aber dini isch natürlich au en Ufsteller - auc wenn sie ganz andersch isch als de Ribecka ihri Sig. Aber de Spruch und d Farbe würked sehr fröhlich. :))

lg, doro
Du wolltest als Mensch Gott sein, um zugrunde zu gehen; er hingegen wollte als Gott Mensch sein, um wiederzufinden, was verloren gegangen war.
Menschlicher Stolz hat dich in einer Weise niedergedrückt, dass nur noch göttliche Demut dich (wieder) aufrichten konnte.

(Augustinus, Predigt 188,3)
Benutzeravatar
doro
Verstorben
 
Beiträge: 18432
Registriert: Fr 28. Jun 2002, 17:47
Wohnort: Kt. Tsüri

Re: aschiss?!? Müed?!?

Beitragvon bluna » Mi 7. Jan 2009, 16:48

Den?

Der Herr segne dich und behüte dich; der Herr lasse sein Angesicht leuchten über dir und sei dir gnädig; der Herr hebe sein Angesicht über dich und gebe dir Frieden.
4. Mose 6,24-26

Da gibt äss liedli da vooor vom Tinu Pepper!

Blunchen
Sind wir nicht Alle ein Bischen Bluna???
Benutzeravatar
bluna
My home is my castle
 
Beiträge: 12810
Registriert: Sa 11. Jan 2003, 15:45
Wohnort: Ik wone da wo es mooi is.

Re: aschiss?!? Müed?!?

Beitragvon doro » Mi 7. Jan 2009, 16:51

Genau, die Vers hani gmeint
S Lied käni nöd.

lg, doro
Du wolltest als Mensch Gott sein, um zugrunde zu gehen; er hingegen wollte als Gott Mensch sein, um wiederzufinden, was verloren gegangen war.
Menschlicher Stolz hat dich in einer Weise niedergedrückt, dass nur noch göttliche Demut dich (wieder) aufrichten konnte.

(Augustinus, Predigt 188,3)
Benutzeravatar
doro
Verstorben
 
Beiträge: 18432
Registriert: Fr 28. Jun 2002, 17:47
Wohnort: Kt. Tsüri

Re: aschiss?!? Müed?!?

Beitragvon bluna » Mi 7. Jan 2009, 16:59

doro hat geschrieben:Genau, diese Verse meinte ich.
Das Lied kenne ich nicht.

lg, doro



hann gedacht das mann Schwiiiiiiiiiiiiiiiiiitzerdüüüüüüüüüüüüüüüüüütsch schriebt oder dörfst da nu die Admin. machä in Hochdüüüüüüüüüüüüütsch zu schriebbää?

bluna
Sind wir nicht Alle ein Bischen Bluna???
Benutzeravatar
bluna
My home is my castle
 
Beiträge: 12810
Registriert: Sa 11. Jan 2003, 15:45
Wohnort: Ik wone da wo es mooi is.

Re: aschiss?!? Müed?!?

Beitragvon doro » Mi 7. Jan 2009, 17:17

Hoppla, tuet mer leid. Jetzt hani voll vergässe, dass mir im Schwyzerdütsch sind.
edit: Ha mini Biträg jetzt no umgänderet.

lg, doro
Zuletzt geändert von doro am Mi 7. Jan 2009, 17:24, insgesamt 1-mal geändert.
Grund: Ergänzig
Du wolltest als Mensch Gott sein, um zugrunde zu gehen; er hingegen wollte als Gott Mensch sein, um wiederzufinden, was verloren gegangen war.
Menschlicher Stolz hat dich in einer Weise niedergedrückt, dass nur noch göttliche Demut dich (wieder) aufrichten konnte.

(Augustinus, Predigt 188,3)
Benutzeravatar
doro
Verstorben
 
Beiträge: 18432
Registriert: Fr 28. Jun 2002, 17:47
Wohnort: Kt. Tsüri

Re: aschiss?!? Müed?!?

Beitragvon origo » Do 8. Jan 2009, 09:07

bluna hat geschrieben: hann gedacht das mann Schwiiiiiiiiiiiiiiiiiitzerdüüüüüüüüüüüüüüüüüütsch schriebt oder dörfst da nu die Admin. machä in Hochdüüüüüüüüüüüüütsch zu schriebbää?

:mrgreen: Ja, Bluna
das isch da eso, aber wänn du schriibsch "mann", dänn gaht das d' Doro nüt aa, si isch ja e Frau :mrgreen: :lol:

- He doro,
wo findsch Du eigentli diè griechische Buechstabe?

grüessli
origo
"Lass dich nicht einfangen durch Philosophie und Weisheit von Menschen, nach den Grundsätzen der Welt, aber nicht Christus gemäss. Denn in Ihm ist die ganze Fülle der Gottheit leibhaftig und ihr habt die Fülle in Ihm, dem Herrscher." Kolosser 2,8-9
Benutzeravatar
origo
Wohnt hier
 
Beiträge: 3452
Registriert: Fr 8. Apr 2005, 13:18
Wohnort: Zürcher Oberland

Re: aschiss?!? Müed?!?

Beitragvon doro » Do 8. Jan 2009, 11:31

Ich schriib der e PN, s isch ja OT da. ;)

lg, doro
Du wolltest als Mensch Gott sein, um zugrunde zu gehen; er hingegen wollte als Gott Mensch sein, um wiederzufinden, was verloren gegangen war.
Menschlicher Stolz hat dich in einer Weise niedergedrückt, dass nur noch göttliche Demut dich (wieder) aufrichten konnte.

(Augustinus, Predigt 188,3)
Benutzeravatar
doro
Verstorben
 
Beiträge: 18432
Registriert: Fr 28. Jun 2002, 17:47
Wohnort: Kt. Tsüri

Re: aschiss?!? Müed?!?

Beitragvon bluna » Do 8. Jan 2009, 15:03

OT = Orientierungslauf :mrgreen:
Sind wir nicht Alle ein Bischen Bluna???
Benutzeravatar
bluna
My home is my castle
 
Beiträge: 12810
Registriert: Sa 11. Jan 2003, 15:45
Wohnort: Ik wone da wo es mooi is.

Re: aschiss?!? Müed?!?

Beitragvon origo » Fr 9. Jan 2009, 09:21

bluna hat geschrieben:OT = Orientierungslauf :mrgreen:

Du meinsch OL ;)

Aber das isch au OT (off Topic ~ ääh ... wäg vom Thema )
"Lass dich nicht einfangen durch Philosophie und Weisheit von Menschen, nach den Grundsätzen der Welt, aber nicht Christus gemäss. Denn in Ihm ist die ganze Fülle der Gottheit leibhaftig und ihr habt die Fülle in Ihm, dem Herrscher." Kolosser 2,8-9
Benutzeravatar
origo
Wohnt hier
 
Beiträge: 3452
Registriert: Fr 8. Apr 2005, 13:18
Wohnort: Zürcher Oberland

Re: aschiss?!? Müed?!?

Beitragvon doro » Fr 9. Jan 2009, 11:40

Genau, drum chömemer jetzt wider zum Thema zrugg.

Wie gahts eu hüt so "Aschiss"-mässig? Händer es Motivationstüüf? Wie begägneter dem? Oder vilich gahts eu ja guet und ihr händ grad sones Tüüf überwunde. Dänn händer vilich en Tipp... ;)

Also, ich ha mir ja für hüt vill vorgno. Jetzt muenis nur au mache. Sind aber eigetli cooli Sache. Vilich glingts, wäni mir das vor Auge halte. :D Also, in Aschiss-Stimmig bini nöd. Meh so fuul halt. :D

lg, doro
Du wolltest als Mensch Gott sein, um zugrunde zu gehen; er hingegen wollte als Gott Mensch sein, um wiederzufinden, was verloren gegangen war.
Menschlicher Stolz hat dich in einer Weise niedergedrückt, dass nur noch göttliche Demut dich (wieder) aufrichten konnte.

(Augustinus, Predigt 188,3)
Benutzeravatar
doro
Verstorben
 
Beiträge: 18432
Registriert: Fr 28. Jun 2002, 17:47
Wohnort: Kt. Tsüri

Re: aschiss?!? Müed?!?

Beitragvon viper187 » Fr 9. Jan 2009, 11:45

Es isch friitig, do machi no weniger als susch scho.... Me mue jo langsam is wucheend übergoh...
Das Problem beim Atheismus ist: Wenn wir recht haben, werden wir es niemals erfahren.
Benutzeravatar
viper187
Wohnt hier
 
Beiträge: 1723
Registriert: Mi 10. Dez 2008, 14:33

Re: aschiss?!? Müed?!?

Beitragvon bluna » Fr 9. Jan 2009, 16:17

doro hat geschrieben:Genau, drum chömemer jetzt wider zum Thema zrugg.

Wie gahts eu hüt so "Aschiss"-mässig? Händer es Motivationstüüf? Wie begägneter dem? Oder vilich gahts eu ja guet und ihr händ grad sones Tüüf überwunde. Dänn händer vilich en Tipp... ;)

Also, ich ha mir ja für hüt vill vorgno. Jetzt muenis nur au mache. Sind aber eigetli cooli Sache. Vilich glingts, wäni mir das vor Auge halte. :D Also, in Aschiss-Stimmig bini nöd. Meh so fuul halt. :D

lg, doro



Was söll ich no schriebe wänn alles OT isch?
Sind wir nicht Alle ein Bischen Bluna???
Benutzeravatar
bluna
My home is my castle
 
Beiträge: 12810
Registriert: Sa 11. Jan 2003, 15:45
Wohnort: Ik wone da wo es mooi is.

Re: aschiss?!? Müed?!?

Beitragvon elle » Fr 16. Jan 2009, 22:00

oh das thema "aschiss und müed" passt irgendwie ou gad voll zu mier!!
ich ha vooll dr aschiss zum lehre und sötti eich soo ä huufe lehre wöll ich im letsche lehrjahr bi und de gli is diä doofä prüäfige vor dr tüüre stöh!! bi würklech gaaar ned motiviert drzue...!!

aber jaa...es chunt ja äällwä niemer drum ume und jedä het das mal müässe drüä mache (LAP).... darum höreni itze uuf jammerä und due gschiider no öbis schlaus mache :-D aber duet mängisch guet nume so zjammerä :-D!!!
glaube wie ein senfkorn und du wirst berge versetzen...... matth. 17, 20
Benutzeravatar
elle
Newcomer
 
Beiträge: 13
Registriert: So 11. Jan 2009, 19:25

Re: aschiss?!? Müed?!?

Beitragvon doro » Fr 16. Jan 2009, 23:41

Ich wünsch dir immer wieder neui Motivation! :))

Jaja, mir stinkts amel au, mich a mini Sache z mache, woni muen lerne oder schriibe oder so. Neige halt oft chli zu Fuulheit (oder ich weiss nöd, wo gnau afange oder wie das apacke oder so). Aber oft merki dänn au, dass es eigentlich u intressant isch.
Gahts der (mängisch) au so? Oder stinkt der chli alles? ;)

Aber ebe: nach minere Prüefig am Zistig, hani beschlosse, dass de Mittwuch en ruhige Tag wird, woni nüt mache für s Studium. Dänn isches de Dunstig und Friitig au no grad worde. Vilich isches au guet und ich han das bruucht. Aber negscht Wuche machi mi a mini Seminararbet. Isch aber au i dem Fall so, dass es es Thema isch, womi eigetli intressiert.

lg, doro
Du wolltest als Mensch Gott sein, um zugrunde zu gehen; er hingegen wollte als Gott Mensch sein, um wiederzufinden, was verloren gegangen war.
Menschlicher Stolz hat dich in einer Weise niedergedrückt, dass nur noch göttliche Demut dich (wieder) aufrichten konnte.

(Augustinus, Predigt 188,3)
Benutzeravatar
doro
Verstorben
 
Beiträge: 18432
Registriert: Fr 28. Jun 2002, 17:47
Wohnort: Kt. Tsüri

Re: aschiss?!? Müed?!?

Beitragvon elle » Sa 17. Jan 2009, 16:54

ja ig gluube wes themänä si wo eim interessiere chas no gli eis spannend oder emu zmindscht ganz akzeptable wärde...

ja klar mängisch hani de ou ume chli motivation :D ds gits doch öbe, dassme so chli äs jäner tief het :P :D

doro hat geschrieben:oder ich weiss nöd, wo gnau afange oder wie das apacke oder so


das hani ou viel... aber mä seit ja ned umsonst: "aller anfang ist schwer" :D

aber itze isch emu afange iis wknd :D juhuui!
glaube wie ein senfkorn und du wirst berge versetzen...... matth. 17, 20
Benutzeravatar
elle
Newcomer
 
Beiträge: 13
Registriert: So 11. Jan 2009, 19:25

Re: aschiss?!? Müed?!?

Beitragvon doro » Sa 17. Jan 2009, 17:00

Hoi elle

elle hat geschrieben:ja ig gluube wes themänä si wo eim interessiere chas no gli eis spannend oder emu zmindscht ganz akzeptable wärde...

Das tönt doch schomal nöd schlächt. :))

ja klar mängisch hani de ou ume chli motivation :D

Du, blödi Frag. Was heisst "ume"? S gliiche wie "amel" bi eus? :D

ds gits doch öbe, dassme so chli äs jäner tief het :P :D

Stimmt... Händer grad au no Semesterändspurt oder so?

doro hat geschrieben:oder ich weiss nöd, wo gnau afange oder wie das apacke oder so


das hani ou viel... aber mä seit ja ned umsonst: "aller anfang ist schwer" :D

Tja, stimmt...
Ich ha halt mängisch eifach s Gfühl, dass ich's eh nöd schaffe... Und dänn fangi lang ersch gar nöd a. Naja, aber ich bechume das in Griff.
Mängisch hanis natürlich au andersch ume; dassi finde, dass das eh käs Problem isch und ich no gnueg Ziit han. :D Ich bruche chli de Termindruck und so - aber nöd z vill, sus bini wider gstresst. ;)

aber itze isch emu afange iis wknd :D juhuui!

Das isch guet! Isch au wichtig, dass mer sini Freiziit chan gnüsse - au mal entspanne oder Chopf lüfte oder so. :))

Wünsche dir es super Weekend! :jump:

lg, doro
Du wolltest als Mensch Gott sein, um zugrunde zu gehen; er hingegen wollte als Gott Mensch sein, um wiederzufinden, was verloren gegangen war.
Menschlicher Stolz hat dich in einer Weise niedergedrückt, dass nur noch göttliche Demut dich (wieder) aufrichten konnte.

(Augustinus, Predigt 188,3)
Benutzeravatar
doro
Verstorben
 
Beiträge: 18432
Registriert: Fr 28. Jun 2002, 17:47
Wohnort: Kt. Tsüri

Re: aschiss?!? Müed?!?

Beitragvon elle » Sa 17. Jan 2009, 17:24

doro hat geschrieben:Du, blödi Frag. Was heisst "ume"? S gliiche wie "amel" bi eus? :D


ja hie heisst "ume": öpä diä :-D!! auso ig ha eich geng sehr viel motivation für alles... eifach bi eim inzige punkt ha ig fasch NIE motivation...und dass isch bim lehre :D

ja diä doofe zügnisnoteni chöme ir nächste wuche i lehrbetrieb....uff uff uff... hoffe ja es isch guet gnue füre chef :? :)

ja zwknd cha ja nume no super wärde we scho ä schwiiizer bim schiirennä isch erscht worde :D :D
glaube wie ein senfkorn und du wirst berge versetzen...... matth. 17, 20
Benutzeravatar
elle
Newcomer
 
Beiträge: 13
Registriert: So 11. Jan 2009, 19:25

Nächste

Zurück zu Schwyzerdütsch Forum

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast

Das Forum wird von Livenet.ch & Jesus.ch betrieben

Anzeigen - einfach & günstig! / Kontaktanzeigen - spannend & effektiv!

| Home | Sitemap | Forum | Chat | Newsletter | E-Mail | Dialin | Support | Kontakt | Wer ist Jesus? | Youthmag | Service |
| News | Magazin | Jesus | Ratgeber | Information | ERlebt | Meditation | Kreativgalerie | Member | Pixel4Jesus | Livenet.ch | Gott.info |